Zploštěte si břicho

28. dubna 2007 v 14:35 | Kačí |  Fitness

Zploštěte si břicho

Jak na trénink:
-Smyslné protažení
Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou a opírejte je celou ploskou chodidel o zem. Bedra přitlačte k zemi a ruce dejte v týl (a). Zatněte břišní svaly a zvedněte lopatky ze země (bedra přitom stále tiskněte k zemi). Pomalu přitáhněte levý loket k levému kolenu (b). S nádechem se přetočte do středové pozice, lopatky ještě nepokládejte a s výdechem přibližte pravý loket k pravému kolenu. Potom se uvolněte.

-Pozdrav ještěrky
Lehněte si na břicho s nataženýma nohama a před tělem se zapřete o paže (a). Ujistěte se, že lokty leží přímo pod rameny, a zapřete chodidla o prsty. Zatněte břišní svaly a s pomocí paží zvedněte své znehybnělé tělo ze země. Hlavu držte v jedné přímce s osou těla a nenechte klesnout boky k zemi (b). V této pozici vydržte patnáct sekund, pak se pomalu vraťte zpět.

-Úderný záklon
Sedněte si do sedu s nataženýma nohama a rovnou páteří. Špičky chodidel směřují ke stropu a napnuté paže zvedněte šikmo nahoru (a). Zhluboka se nadechněte, s výdechem přitlačte pupík k páteři a pomalu, obratel po obratli, se spouštějte k zemi (b). Tam se opět zhluboka nadechněte a s výdechem se stejně pomalu vracejte do výchozí pozice. Pupík stále tlačte k páteři.

-Objevte cíl!
Když budete mít před očima jasný cíl, zabodujete rychleji.

-Odměňujte se
Nestačí se rozhodnout pro ladné linie a vypravit se do posilovny. Kromě konečné vidiny si pro lepší odhodlání stanovte i malé dílčí cíle, jejichž průběžné dosahování vás bude hnát dál. První z nich může být třeba ten, že se přimějete cvičit třikrát týdně. Odměnit se můžete pedikúrou nebo kusem hořké čokolády.

-Připravte si program
Šetřete si příjemné věci, které ráda děláte, až po posilování. Když budete cvičit s vidinou lahodné večeře, zábavné knížky nebo romantického filmu, který vás čeká po dokonalém protažení, půjde vám to daleko líp a neunavíte se tak rychle.

-Poslouchejte energickou muziku
Ať už cvičíte doma, nebo zavařujete rotoped v posilovně, poslouchejte rytmem a decibely nabitou hudbu. Pomůže vám uvolnit nahromaděnou energii a udržet tempo. Speciální pásek pak poslouchejte i v případě, že cvičení budete muset jednou vynechat. Vaše tělo zareaguje podobně, jako byste v posilovně doopravdy byla.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jakou máš postavu?

hubená 13.6% (3)
štíhlá 40.9% (9)
plnoštíhlá 31.8% (7)
nadváha 13.6% (3)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Nevím co cítím. Když jsem s tebou,
srdce mi buší a vše se ve mně svírá.
Když jsem sama,
myslím jen na tebe
a dělám všechno špatně.
Nevím co to je,
ale myslím že tě miluji.