Zpevněte si flaksy

28. dubna 2007 v 16:14 | Kačí |  Fitness

Zpevněte si flaksy

Pokud ještě dnes zaútočíte na své svaly, můžete se už na Silvestra naparovat se skvostným pružným tělem.Máme pro vás sadu zpevňovacích cviků, které protáhnou každý váš sval, takže lépe spálíte nápor slastného cukroví. Na romantické procházce zasněženou krajinou se tak budete moct pochlubit nejen novým oblečením od Ježíška, ale i novou, neodolatelnou postavou. Cvičení si naordinujte alespoň třikrát týdně.

Jak na trénink:
Divoká včela
Postavte se do stoje spatného, mírně podsaďte pánev a zatlačte ramena dozadu. Do rukou uchopte činky. S nádechem zvedněte pravou paži za hlavu a vykročte levou nohou do strany (a). S výdechem zatněte hýždě a břicho a zároveň přitáhněte pravý loket k pravému koleni (b). Chvíli vydržte v krajní poloze, potom pravou ruku opět vzpažte a nohu vraťte na zem. Opakujte dvacetkrát, poté vyměňte strany.

Tygří pohlazení
Přejděte do mírného podřepu. Paže ohněte v loktech, držte je před tělem a trupem třikrát švihem pootočte doleva (a). S výdechem se levou rukou dotkněte země u levého chodidla a rychle se vraťte (b). Třikrát plynule kmitněte na pravou stranu a s výdechem bleskově pohlaďte zem u pravého chodidla. Celý proces zopakujte desetkrát na každou stranu bez jediné přestávky.

Vášnivý hurikán
Lehněte si na zem a zapřete se o předloktí. Držte rovná záda a zvedněte nohy v pravém úhlu s osou těla. V kotnících končetiny překřižte a zhluboka se nadechněte (a). Nechte kolena u sebe a levou nohou pomalu kružte po směru hodinových ručiček (b). Poté, co vaše lýtko opíše tři kruhy, ho narovnejte zpátky a začněte kroužit pravým. Opakujte třikrát a zpevníte si tak celou břišní stěnu, pánevní svalstvo a zocelíte boky.

Chytré zlepšováky
Takhle své velké úsilí zúročíte dvojnásobně!

↨ Nohy jako z mramoru
Až budete příště posilovat horní část těla, namísto zapřeného stání nadlehčete jednu končetinu. Například pokud budete při vzpírání činek stát na jedné noze, tu druhou tím aktivně posílíte. Zabijete dvě mouchy jednou ranou a zinkasujete zároveň sexy paže a pevné nohy.

↨ Cvičte poslepu
Balancováním na velkém míči zapojujete a posilujete svaly pánevního dna, břicha i zad, proto se na něj vrhněte každý den. Toužíte-li po ještě větším zpevnění, zavažte si při cvičení oči šátkem. Poslepu balancujete dvakrát tak opatrně, a tudíž zatínáte i ty svaly, které normálně necháváte uvolněné.

↨ Pozor na břicho
Při posilování břicha se soustřeďte především na počet opakování, nikoliv na zátěž. Pokud si v posilovně naložíte desetikilové závaží, sice tím břicho dokonale posílíte, ale jeho nadměrné velikosti se nezbavíte. Tukový polštář totiž nahradí svalová hmota.

↨ Posilujte v tramvaji
Kdykoliv se ocitnete v autobuse, tramvaji nebo třeba v bance, využijte svého čekání pro posílení zadních partií. Stačí pravidelně stahovat a uvolňovat hýždě. Čím pomaleji přecházíte ze stažení do uvolnění, tím efektivněji své pozadí posílíte.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Nevím co cítím. Když jsem s tebou,
srdce mi buší a vše se ve mně svírá.
Když jsem sama,
myslím jen na tebe
a dělám všechno špatně.
Nevím co to je,
ale myslím že tě miluji.