Týdenní dietní plán

28. dubna 2007 v 13:26 | Kačí |  Pro tebe

Týdenní dietní plán

Pondělí
Snídaně
Ovesná kaše ze dvou lžic ovesných vloček a netučného mléka a jeden banán.

Oběd
Salát s kousky grilovaného kuřete s hořčičným dresinkem. Jeden bílý light jogurt a malý banán.

Večeře
Opečená zelenina s 25 gramy odtučněné mozzarelly, zeleninový salát a plátek celozrnného chleba.

Svačina
Jeden menší balíček sušeného ovoce, například manga.


Úterý
Snídaně
Jedno vejce naměkko, celozrnný toast a sklenice brusinkového džusu.

Oběd
Pita chleba plněný salátem a krevetami s citronovou šťávou a velký ovocný salát.

Večeře
Zeleninové čili s šesti lžícemi hnědé rýže a libovolné množství salátu.

Svačina
Balíček se 150 g borůvek a jedno kiwi - obojí je přímo nadupané vitaminy.


Středa
Snídaně
Miska čerstvého ovocného salátu se lžicí vloček a pěti lžícemi bílého light jogurtu.

Oběd
Jedna brambora pečená v alobalu, tuňák a dvě lžičky light majonézy. Plus libovolné množství salátu.

Večeře
Deset královských krevet s cherry rajčátky na dvou špízech, hnědá rýže a samozřejmě salát.

Svačina
Hrst nějakého sušeného ovoce, pokud možno meruněk.


Čtvrtek
Snídaně
Jedno míchané vejce, celozrnný toast a plátek uzeného lososa.
Plus jedno kiwi.

Oběd
Celozrnné těstoviny s tomatovou omáčkou a jednou polévkovou lžící parmazánu a zeleninový salát.

Večeře
Malá brambora pečená v alobalu a salát s kuřecím masem (nejlépe s grilovanými kuřecími prsíčky bez kůže).

Svačina
Čtyři polévkové lžíce tzaziki s menší miskou nakrájené čerstvé zeleniny, například mrkve a paprik.


Pátek
Snídaně
Malá miska müsli, hrst borůvek, tři meruňky a dvě lžíce bílého light jogurtu.

Oběd
Salát s langustou a uzeným lososem a jako dezert větší miska jablek a ostružin a jeden banán.

Večeře
Středně velký grilovaný biftek s míchanou dušenou zeleninou a velká sklenice ananasového džusu.

Svačina
150 gramů bílého nízkotučného jogurtu a hrst nějakého čerstvého ovoce, pokud možno jahod.


Sobota
Snídaně
Jeden zapečený bagel s uzeným lososem a lžičkou nízkotučného dresinku.

Oběd
Dvě sázená vejce, malá hrstka strouhaného sýra a k tomu jeden plátek opečeného celozrnného chleba.

Večeře
Zeleninový salát s ančovičkami, rajčaty a černými olivami, steak z tuňáka, tři brambory. Plus pomeranč.

Svačina
Větší miska čerstvého ovocného salátu, například z banánu, jablek, pomerančů a hroznového vína.


Neděle
Snídaně
Dva plátky drůbeží šunky, žampiony a jedno rajče (vše grilované) a dvě míchaná vejce.

Oběd
Střední porce těstovinového salátu s tuňákem, salátem, lahůdkovou cibulkou, salátovou okurkou a olivami.

Večeře
Dva plátky grilovaného kuřecího masa bez kůže, dvě brambory opečené na olivovém oleji a dušená zelenina.

Svačina
Dopřejte si malou hrst nějakého sušeného ovoce, tentokrát by to v ideálním případě mohl být ananas.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Nevím co cítím. Když jsem s tebou,
srdce mi buší a vše se ve mně svírá.
Když jsem sama,
myslím jen na tebe
a dělám všechno špatně.
Nevím co to je,
ale myslím že tě miluji.