Stehna jako řemen =)

28. dubna 2007 v 15:11 | Kačí |  Fitness

Stehna jako řemen :)

Rychlé zpevnění v krajině stehenní? Žádný problém. I celebrity se po těchto pohybech mohou utlouct. Zvlášť když je za pár týdnů čeká natáčení trháku, ve kterém se mají objevit v prádle. Teď si můžete zpevnit uvolněné svaly a zahladit proradnou celulitidu i vy. Na cvičení skočte třikrát do týdne a ďábelsky svůdné nohy budou vaše.

Jak na trénink:
Energická plavkyně
Lehněte si na záda. Spojené nohy zvedněte do vzduchu tak, že se zbytkem těla svírají pravý úhel a špičky prstů ukazují ke stropu. Ruce nechte volně položené podél těla (a). S výdechem roztáhněte natažené nohy do širokého V. Zatněte břišní svaly a bedra držte na zemi (b). S hlubokým nádechem se vracejte po výchozí polohy. Cvičte desetkrát, minutu si odpočiňte a sadu zopakujte.

Svižná běžkyně
Postavte se před židli, vypněte prsa a zatněte břišní svaly. Levé chodidlo položte na sedátko (a). S výdechem zvedněte pravou nohu k levé a pažemi pohybujte jako při svižném běhu (b). Soustřeďte se na svůj čtyřhlavý sval stehenní a nechte ho vykonat všechnu práci. S nádechem se vraťte zpátky do výchozí polohy a desetkrát zopakujte. Poté vyměňte nohy.

Sexy sjezdařka
Lehněte si na levý bok a hlavu podepřete levou rukou. Pravou nohu nechte napnutou a levou pod ní lehce ohněte v koleni. Na pravé stehno si položte činku vážící jeden a půl až tři kila a nechte ji tam ležet (a). S výdechem pomalu zvedněte pravou nohu přibližně půl metru nad zem (b). V krajní poloze chvíli vydržte, potom se vraťte do výchozí polohy a cvik zopakujte patnáctkrát. Nakonec strany a nohy vystřídejte.

Cvičte hlavou!
Když už posilujete, tak to dělejte dobře. Tady máte účinné a ověřené zásady.

Před cvičením
Dýchejte do břicha
Než se pustíte do posilování, stoupněte si do stoje mírně rozkročného, zavřete oči a několikrát se zhluboka nosem nadechněte přímo do břicha. Vydechujte ústy a představujte si, jak své tělo postupně zbavujete nežádoucí ospalosti. S každým nádechem vstřebáváte hektolitry energie, kterou při následujícím cvičení vybijete.

Při cvičení
Protahujte ostošest
Po každém jednotlivém cviku si protáhněte právě namáhanou partii a zároveň i tu, na kterou se chcete zaměřit při dalším cviku. Protažením zaktivujete celý sval a kromě toho, že ho uchráníte před zkracováním a případným natržením, si navíc zajistíte jeho maximální výdrž a sílu.

Po cvičení
Uvolněte svaly
Namáhané svaly mají tendenci uchovávat v sobě spoustu napětí a tím vás celkově unavovat. Proto si po každém posilování lehněte na záda a postupně na několik sekund zatínejte svalové partie na celém těle. A každou s výdechem zase uvolňujte. Odšpuntováním napětí vyplavíte ze svého vycvičeného těla veškerou zarytou únavu.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Jenny Jenny | Web | 28. dubna 2007 v 15:19 | Reagovat

Dobré rady ;+)

2 Kačí Kačí | Web | 28. dubna 2007 v 15:21 | Reagovat

Sem ráda že se ti to líbí:)Mám best zdroje:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Nevím co cítím. Když jsem s tebou,
srdce mi buší a vše se ve mně svírá.
Když jsem sama,
myslím jen na tebe
a dělám všechno špatně.
Nevím co to je,
ale myslím že tě miluji.