Sexy zadek

28. dubna 2007 v 13:40 | Kačí |  Styling

Sexy zadek

Tvarovat hýždě se dají kdekoli a kdykoli.
Doma při žehlení, u kuchyňské linky, nebo dokonce na gauči u televize. Nevěříte? Stačí si lehnout na bok a vrchní nohou provádět tahy nahoru a dolů. A přitom se můžete dál plně věnovat sledování oblíbeného seriálu. Cvičit byste měli alespoň 3krát týdně po 20 minutách. A obrňte se trpělivostí, na první výsledky si budete muset několik týdnů počkat. Ale jakmile se už jednou začne zadeček tvarovat, udrží si krásnou linii dlouho.
Zdokonalovat si postavu však můžete nejen cvičením! Pomůže vám i obyčejné, ale pravidelné masírování hýždí kartáčem nebo kosmetické přípravky a krémy, které vás zbaví celulitidy! Vyzkoušejte třeba zpevňující emulzi Anew Clinical od Avonu. Působí jako neviditelný korzet a pomáhá odbourávání tuků. Znatelný rozdíl shledáte už po dvanácti týdnech používání! Estée Lauder nabízí zase sérum proti celulitidě, které vyhladí pleť a zredukuje tuk pod kůží. Odolává-li váš zadeček veškerým snahám a vy už ztrácíte 'víru', můžete si pomoct třeba lymfodrenážemi.

Na ploché hýždě
Pro vytvoření pěkného plného zadečku se nejlépe hodí hluboké dřepy. Dbejte na to, abyste se neprohýbali v zádech.
Cvičte s tak těžkým závažím, abyste byli schopni zvládnout 15-18 opakování. Jako zátěž poslouží třeba láhev s vodou.


Na velký zadek
Cvik začíná hlubším výpadem jedné končetiny vpřed. V dolní fázi pohybu je třeba dbát na rovná záda a úhel v koleni 90°.
Nohy střídejte. Proveďte 3 série, přičemž v každé sérii byste se postupně měli dopracovat až k 50 opakováním na obě nohy.


Na ochablé hýždě
Výborným cvikem vhodným pro zpevnění zadečku je zvedání pánve. Lehněte si na záda, chodidla umístěte od sebe ve vzdálenosti na šíři ramen.
S výdechem provádějte pohyb nahoru. Proveďte 3 série po 40-80 opakováních. Obměna: zůstaňte v horní poloze a kmitejte koleny od sebe.


Desatero pro pěknou prdelku
1. Běhejte po schodech

Zapomeňte na výtah! Od-měnou bude zpevněné pozadí.
2. Vyrazte na kolo
Dlouhé cyklistické výlety vám skvěle vytvarují zadeček!
3. Tančete do rána
Neseďte celý večer u baru! Trénujte hýždě na parketu!
4. Jezděte na koni
Kdo rád jezdí na koni, má vyhráno! Získá tak pevný zadek!
5. Potápějte se
Při potápění si určitě ani nevšimnete, že procvičujete právě zadeček.
6. Zkuste kickbox
Nebojte se experimentovat! Kickbox posiluje tělo a hlavně tvaruje pokleslý zadek!
7. Pozor na sůl
Sůl zadržuje vodu a vede ke vzniku pomerančové kůže.
8. Dělejte dřepy
Dřepy jsou zaručený způsob, jak účinně zapracovat na svých zadních partiích.
9. Omezte alkohol
Pozor dejte především na pivo! Způsobuje nejen pivní břicho, ale i povislý zadek!
10. Vysaďte sladké
Pokud se chcete pyšnit sexy zadečkem, zapomeňte na dortíky a limonády. Jsou zabijákem ladných křivek!

Jezte zdravě!
Nezapomeňte na zdravou výživu! Ani to nejpoctivější cvičení vám nebude bez správné stravy nic platné! Musíte zkombinovat všechno, jinak se svých kyprých tvarů nezbavíte. Zakažte si přejídání a do svého jídelníčku zařaďte zeleninu a produkty, které vám pomohou získat svalovou hmotu. Zaměřte se na luštěniny (fazole, hrách), čas od času si dopřejte vločkovou kaši, kupujte finský chléb a mlsat můžete chalvu, rozinky, sušené banány, müsli, oříšky, v malé míře čokoládu. Při tom dbejte na stálý přísun tekutin - nejvhodnější jsou čaje. Perlivé minerálky jen zbytečně zatěžují organismus.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa

Klikni

klikni 100% (71)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Nevím co cítím. Když jsem s tebou,
srdce mi buší a vše se ve mně svírá.
Když jsem sama,
myslím jen na tebe
a dělám všechno špatně.
Nevím co to je,
ale myslím že tě miluji.