Posilujeme bříško

28. dubna 2007 v 15:03 | Kačí |  Fitness

Posilujeme bříško

My všechny máme velikou motivaci - líbit se a cítit se tak díky tomu dobře. Proto se společně vrhneme na posilovací plán, který bychom měly dodržovat 2x týdně.
Tak s nadšením do toho!
1. cvik
Lehneme si na záda a zvedneme nohy směrem nahoru kolmo k podložce a natáhneme je. Lehce se nadzvedneme a pomalu se přitahujeme směrem ke kolenům s nataženýma rukama před sebou. Pohyb neprovádíme švihem, ale tahem. Opakujeme 8x nahoru a dolů.
2. cvik
V místě, kde jsme přitaženi ke kolenům nejvíce vydržíme po dobu 8 vteřin. Pomalu si to odpočítáváme tento čas a snažíme se po celou obu vydržet v té nejtěžší poloze. Tento cvik stačí zacvičit pouze jednou.
3. cvik
Stále ležíme na zádech s nataženýma nohama, ale tentokrát necháme trup a paže na podložce. Budeme totiž zvedat tahem pánev alespoň o pár centimetrů nahoru. Opravdu stačí málo, není vhodné tento pohyb přehánět. Určitě totiž i tak bříško brzy pocítíme. Opakujeme 8x za sebou.
4. cvik
Zůstaneme ležet na zádech s nataženýma nohama a lehce nadzvedneme trup nad podložku. Napneme paže podél těla, jsou také zvednuté několik centimetrů nad podložku. Pomalu se začneme pohybovat ze strany na stranu tak, že se ruce přibližují ze strany směrem ke stehnům - vždy na střídačku. Opakujeme 8x na každou stranu. Tímto cvikem posilujeme šikmé břišní svaly, zatímco těmi předchozími jsme posilovali přímé břišní svaly - jejich různé oblasti.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jakou máš postavu?

hubená 13.6% (3)
štíhlá 40.9% (9)
plnoštíhlá 31.8% (7)
nadváha 13.6% (3)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Nevím co cítím. Když jsem s tebou,
srdce mi buší a vše se ve mně svírá.
Když jsem sama,
myslím jen na tebe
a dělám všechno špatně.
Nevím co to je,
ale myslím že tě miluji.