Domácí trénink

28. dubna 2007 v 16:15 | Kačí |  Fitness

Domácí trénink

Pokud jste natolik disciplinovaná, že se k pravidelnému cvičení přinutíte i sama doma, návodem vám mohou být účinné cviky, které jsme pro vás vybrali. Jsou určené zejména pro posilování problematických partií.

Stehna a zadeček
Tímto osvědčeným cvikem si formuje svá stehna a zadeček mnoho modelek. Po měsíci se vaše povolené svalstvo zpevní. Jak na to? Ze stoje spatného vykračujte střídavě levou a pravou nohou. Stejně jako na obrázcích lze provádět buď výpady kratší, či dlouhé s nataženou zadní nohou. Provádějte 2x10 výpadů na každou nohu, nebo 3x7 opakování. Pracují zadní i přední stehenní svaly a hýždě.
1_cvik2_cvik

Boky, stehna, hýždě
Lehněte si na bok a zvedejte 20x (po dalších dnech opakování směle zvyšujte!) vypnutou nohu, pak se přetočte na druhý bok a opakujte. Poté si lehněte na záda a uvolněte břicho, jinak budete ubírat práci nohám. Opakujte 20x a nohy vyměňte. Kombinace těchto dvou pozic dokonale a vyváženě zformuje váš zadeček. Navíc zpevňujete i svalstvo stehenní. Udělejte si na toto cvičení čas klidně dvakrát denně.
4
5
Břišní svalstvo
V lehu na zádech zvedejte obě nohy současně, maximálně do výšky 50 cm, opakujte 10x a vše provádějte co nejplynuleji. Chvíli si odpočiňte a pak zvedněte obě nohy současně nahoru, kolmo k trupu. Spojené a natažené nohy poté pozvolna vyklánějte do stran, cvik opět opakujte asi 10x. Den ode dne si postupně zvyšujte fyzickou zátěž!
67
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jakou máš postavu?

hubená 13.6% (3)
štíhlá 40.9% (9)
plnoštíhlá 31.8% (7)
nadváha 13.6% (3)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Nevím co cítím. Když jsem s tebou,
srdce mi buší a vše se ve mně svírá.
Když jsem sama,
myslím jen na tebe
a dělám všechno špatně.
Nevím co to je,
ale myslím že tě miluji.